Moje konto Moje konto

Formy płatności

  1. Dostępnymi w Sklepie internetowym formami płatności są:

    1. Przedpłata na konto Sprzedającego tradycyjnym przelewem bankowym. Należności za zamówione Towary wraz z kosztami dostawy należy uiszczać na numer konta: 70 1950 0001 2006 0042 2053 0001. Zamawiający proszony jest o wpisanie w tytule przelewu numeru Zamówienia ze Sklepu internetowego otrzymanego w e-mailu potwierdzającym Zamówienie oraz swojego imienia i nazwiska. Dokonanie wpłaty w niepoprawnej kwocie może znacznie wydłużyć termin realizacji Zamówienia.

    2. Przedpłata na konto Sprzedającego za pomocą systemu płatności elektronicznych Blue Media S.A. 

    3. Płatność za pobraniem przy odbiorze Zamówienia od kuriera, listonosza lub z Miejsca odbioru.

  2. Płatności elektroniczne realizowane są w ten sposób, że Zamawiający dokonujący płatności za Zamówienie zostaje przekierowany do serwisu transakcyjnego. Po zalogowaniu się, Zamawiający otrzymuje gotowy do zaakceptowania formularz przelewu z odpowiednią kwotą, tytułem przelewu i danymi Sprzedającego. Po zaakceptowaniu przelewu, Zamawiający zostaje z powrotem przekierowany do Sklepu internetowego. Płatności za pomocą systemu płatności internetowych obsługuje spółka PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Grunwaldzkiej 182, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu – Nowe Miasto i Wilda, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000274399. Dane osobowe Zamawiającego przekazywane są za pomocą systemu płatności internetowych spółce PayU S.A., która to spółka jest ich administratorem danych osobowych.

  3. W razie wyboru płatności z góry, Zamówienia nie opłacone w terminie 3 Dni roboczych od zawarcia Umowy sprzedaży, są anulowane. Zamówienia nie odebrane z Miejsca odbioru anulowane są także po 3 Dniach roboczych od upływu uzgodnionego terminu ich odbioru.

  4. Czas rozpoczęcia realizacji Zamówienia pokrywa się z momentem wpływu wpłaty na rachunek bankowy Sprzedającego podany w potwierdzeniu Zamówienia (w razie płatności tradycyjnym przelewem) lub z momentem informacji z platformy płatności elektronicznych o dokonaniu płatności przez Zamawiającego (w razie płatności za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych) lub też z momentem zawarcia umowy sprzedaży (w razie płatności za pobraniem).

  5. Sprzedający realizuje dostawy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego za pośrednictwem firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej. Możliwy jest także odbiór osobisty z Miejsca odbioru.

  6. Koszty dostawy Towarów na terenie Rzeczypospolitej Polskiej wskazane są w zakładce FAQ. Odbiór z Miejsca odbioru jest BEZPŁATNY.

  7. Całkowity koszt dostawy Towarów (tj. Cena Towarów wraz z kosztami wybranej metody dostawy Zamówienia) widoczne są dla Zamawiającego podczas składania Zamówienia, w mailu potwierdzającym dokonanie Zamówienia oraz w zakładce „Moje Konto/zamówienia” po zalogowaniu się do Konta Zamawiającego. Obciążenie Konsumenta dodatkowymi kosztami nastąpi wyłącznie po uzyskaniu wyraźnej zgody Konsumenta.